سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه پر کن مایعات

 

دستگاه پرکن مایعات غلیظ     

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از سری ماشین آلات پرکن است که برای پر کردن و انتقال مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند (مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است)، در صنایع بسته بندی کاربرد دارد.

سیستم پرکن دستگاه پرکن مایعات غلیظ، سیلندر پیستون است و در بین روش های ثقلی و پمپی بهترین روش پر کردن برای این پرکن مایعات است .

 

 خرید دستگاه پرکن مایعات

برای سفارش و خرید دستگاه پرکن مایعات ابتدا بیاموزید که انواع پرکننده ها را متناسب با محصول خود خریداری کنید. اطلاعات جامع بسته بندی مایعات و فروش بدون واسطه جهت تعدیل قیمت‌ها، هدف اصلی این پست می‌باشد.

در گروه صنعتی دمیرچی این ماشین با عملکرد اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک به صورت خطی طراحی و تولید می‌شود. در نوع اتوماتیک، دستگاه با نوار نقاله و دربند تجهیز می‌شود. به علت تفاوت در غلظت و خصوصیات مایعات مختلف نسبت به یکدیگر و ظرفیت تولید در کارخانجات گوناگون، سیستم‌ها و مکانیزم‌های متفاوتی در ماشین آلات پرکن به وجود آمده است، بنابراین تصمیم گرفتیم برای انتخاب صحیح مشتریان در نوع این دستگاه اطلاعات مختصری را اشتراک گذاری کنیم، تا خریداران درک بهتری از دستگاه داشته باشند. ما به ارزشمند بودن زمان آگاهیم و تلاش کرده‌ایم به طور خلاصه مطالب مهم را بیان کنیم. برای خرید و یا سفارش دستگاه پرکن مایعات، توصیه می‌شود که حتما از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره بگیرید.

انواع عملکرد :

1.      اتوماتیک

2.      نیمه اتوماتیک

 

انواع دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکنپرکن مایعات

 

 آبمیوه: گروه صنعتی دمیرچی طراح و سازنده خطوط کامل بسته بندی انواع پرکن آبمیوه می باشد

پرکن سرکه: انواع پرکن سرکه و مایعات اسیدی با ظرفیتهای مختلف

پرکن و میکسر شامپو: شامپوها از پاک کننده های سنتزی تشکیل شده اند 

پرکن و میکسر مایع دستشویی: انواع مخازن میکسر دار و انواع پرکن و میکسر مایع دستشویی در سایز ها و ظرفیتهای مختلف

دستگاه پرکن سیلندر پیستون :استفاده از ماشین آلات پرکن سبب افزایش بازدهی می شود و کمک بسیاری به صحت بسته بندی می کند 

بشکه پرکن: دستگاه پرکن بشکه دارای یک پمپ با دبی بالا می‌باشد که راندمان پرکردن بشکه را بالا ببرید. بشکه ها بصورت پالتی یا تکی توسط کارگر یا لیفتراک روی نوارنقاله رولیکی

مایعات رقیق :مایعات رقیق به دو صورت ثقلی و پمپی است. در مدل ثقلی مایعات(دوغ، شیر، آب، آب رادیاتور، نوشابه، آب میوه و … ) در داخل مخزن و بصورت ثقلی و بدون نیاز به پمپ در داخل بطری ریخته می شود 

 

پرکن مایعات

 

قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ اتوماتیک

 

قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ با توجه به تجهیزات و امکانات این دستگاه ها تعیین می شود. به طور مثال اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه بر روی قیمت محصول تاثیر گذار است. این دستگاه جهت پر کردن انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک، انواع و مدل های مختلفی را دارا می باشند. 

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت میتوانید از سایت ما به آدرس www.damirchi.com  بازدید نمایید